ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Έρωτας


Ο έρωτας

Κατά τη δικιά μου άποψη ο έρωτας είναι το δυσκολότερο πράγμα που μπορεί να μας συμβεί. Δεν πρέπει να ερωτευτούμε κάποιον άνθρωπο μεμιάς, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι, να γνωρίζουμε τον άλλο άνθρωπο, να ξέρουμε τα συναισθήματά του. Δεν πρέπει να του ανοιχτούμε μεμιάς, αυτό είναι το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, ερωτεύονται με την πρώτη ματιά χωρίς να σκέφτονται το μέλλον, μόνο το τώρα. Ο Έρωτας δεν είναι ένα απλό συναίσθημα, δεν θα πει ότι πρέπει να ανοίγεσαι μεμιάς. Πιστεύω πως ο Ρίλκε έχει δίκιο σε πολλά πράγματα επειδή τα έχει περάσει και ο ίδιος, έχει εμπειρία, ενώ εγώ, ένας 15χρονος δεν έχω ακόμα εμπειρία, γι’ αυτό θέλει να μου μάθει για τον έρωτα, να είμαι προετοιμασμένος.
Οι περισσότεροι δεν είναι ακόμα ώριμοι να ερωτευτούν, να νιώσουν την εγκατάλειψη του εαυτού τους σε κάποιον άνθρωπο. Επειδή, αν δεν είσαι ώριμος, μπορεί να καταστραφείς. Ο έρωτας είναι η ευτυχία δυο ανθρώπων. Πρέπει στον έρωτα να υπάρχει εμπιστοσύνη, κατανόηση και σεβασμός για να μείνει αυτή η φλόγα. Στον έρωτα, δηλαδή, δεν πρέπει με έναν τσακωμό, με μια διαφωνία να τελειώνουν όλα, πρέπει και οι δυο να είναι ώριμοι. Για τους περισσότερους ο έρωτας είναι μια απόλαυση, κάτι εύκολο και φθηνό....


Αντώνιο Κοπάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου