ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Έρωτας


Ο έρωτας....


Ο έρωτας είναι ένα συναίσθημα περίπλοκο. Σε κάνει να νιώθεις πεταλούδες στο στομάχι και ταυτόχρονα σε κάνει να φοβάσαι. Όταν είσαι ερωτευμένη, τα χάνεις. Σκέφτεσαι διάφορα όπως στη δική μου περίπτωση, ένας έρωτας χωρίς ανταπόκριση.
Όταν τον είδα εκείνη τη μέρα μπροστά μου, πήρα το θάρρος να του μιλήσω για τα συναισθήματά μου, του εξήγησα πως αυτό που νιώθω για εκείνον είναι κάτι παραπάνω από το «μου αρέσεις» και εκείνος μου απάντησε πως και αυτός νιώθει το ίδιο συναίσθημα. Λίγες μέρες αργότερα, μιλάγαμε ψυχρά και όλο και λιγοστεύανε τα μηνύματα. Αφού πέρασε ένας μήνας χωρίς να ξέρω τι γίνεται ανάμεσά μας, του ζήτησα να βγούμε για να ξεκαθαρίσουμε
μερικά πράγματα. Πριν ξεκινήσω να μιλάω, μου είπε πως δεν είναι έτοιμος να κάνει κάποια σχέση αλλά δεν θέλει και να κόψουμε να μιλάμε. Απογειώθηκα απότομα με τα λόγια και φοβήθηκα να του πω πως εγώ νιώθω εντελώς διαφορετικά. Μου αρκεί που τουλάχιστον θέλει να έχει επαφές μαζί μου.
Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα, δεν ξέρω πώς να αντιδράσω, δεν ξέρω αν είναι σωστό να μην του εκφράσω το πώς νιώθω. Πιστεύω πως είναι ένας εφηβικός έρωτας και πως θα μου περάσει με τον καιρό, εκτός αν είναι αμοιβαίο. Παρ’ όλα αυτά πιστεύω πως ο έρωτας είναι ένα ξεχωριστό συναίσθημα, σε κάνει να νιώθεις εκατό πράγματα μαζί. Είναι ωραίο να ερωτεύεσαι ή να νομίζεις πως είσαι ερωτευμένη με κάποιον.

Ντενίσα Νόκα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου