ΑΡΧΙΚΗ

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Λογοτεχνια




-Εσύ που αποκαλείς τον εαυτό σου άνθρωπο,
Έχεις βοηθήσει ποτέ κάποιον άγνωστο που σου ζητάει λεφτά;
-όχι φίλε μου, αυτοί είναι όλοι εξαρτημένοι από ναρκωτικά...δε δίνω τη συγκατάθεση και τα λεφτά μου για να πάρει τη δόση του ο κάθε κατεστραμμένος.
-έχεις μαζέψει ποτέ αδέσποτο;
-όχι φίλε μου, τα ζώα απ’ τη φύση τους φτιάχτηκαν για να ζουν ελεύθερα, αν κάποιο έχει ένα πρόβλημα ποιος είμαι εγώ να αλλάξω
την μοίρα του; Έτσι είναι η φύση.
-έχεις βοηθήσει ποτέ κάποιον άνθρωπο που φαίνεται να χρειάζεται βοήθεια;
-όχι φίλε μου, γι’ αυτό υπάρχουν οι συγγενείς.
-έχεις προσφέρει ποτέ κάτι που δεν χρειαζόσουν σε κάποιον που θα το χρειαζόταν;
-γιατί τα ρωτάς όλα αυτά φίλε μου; Πήγαινε εσύ και κάνε ό,τι νομίζεις με τη ζωή σου, κοίτα να κάνεις τη δουλειά σου και άσε με εμένα, αυτό κάνουν οι άνθρωποι.

Τελικά τι θα πει το να είσαι άνθρωπος;

Οδυσσέας Σισμανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου