ΑΡΧΙΚΗ

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Λογοτεχνία




«Πιστεύω πως είμαι καταδικασμένος να με εκμεταλλεύονται οι μεγαλύτεροι. Και το χειρότερο είναι ότι πρέπει να δουλεύω γι’ αυτούς. Να κάθομαι στα ορυχεία τους για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν τη μπορώ αυτή τη ζωή. Μακάρι να ήμουν και εγώ σαν τους άλλους.»
Ένα παιδί που δουλεύει στα ορυχεία εξόρυξης κοβαλτίου για τις μπαταρίες των κινητών


«Καλημέρα Κίττυ
Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα γιατί με τους γονείς μου θα πάμε ταξίδι με αεροπλάνο στη θεία μου. Θεέ μου, είμαι τόσο χαρούμενη! Θα σου γράψω μόλις φτάσω και θα σου πω ό,τι συναρπαστικό μου συμβεί! Και θα μου πάρουν όλα τα δώρα που ήθελα! Νιώθω υπερήφανη. Και θέλω να συνεχίσω να νιώθω έτσι. Και θα μου πάρουν το ακριβότερο κινητό. Είναι τέλειο!
Το κινητό μου είναι ένα πολύ ωραίο και συγκινητικό δώρο για μένα. Θα ήθελα να αποκτήσω και άλλα τέτοια, ακριβά κινητά.»
Ένα παιδί σε μια ευρωπαϊκή πόλη

Δήμητρα Μιντζιόλι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου