ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Λογοτεχνία


«Ασκήσεις Ύφους»
(εμπνευσμένες από τις Ασκήσεις Ύφους του Ρεμόν Κενώ)

Παιδί
Όλοι ξέρουμε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, οι υπάλληλοι είναι πιο άχρηστοι από τον διευθυντή του σχολείου. Τους ρωτάς κάτι και σου κάνουν πωωω.. , και πολλοί συνάνθρωποι δεν ξέρουν πώς το χρησιμοποιούν, οπότε επέλεξα να κάνω εγώ τον υπάλληλο, εθελοντικά. Εξηγώ σε όλους πώς να επικυρώσουν το εισιτήριο, όλα μέλι-γάλα, μέχρι που έρχεται ο κεφτές ο σεκιούριτι και
μου λέει «Φύγε!» και του λέω «Όχι!». Μετά μου λέει «Θα καλέσω την αστυνομία», οπότε φοβήθηκα κι έφυγα.

Σεκιούριτι
Είμαι ο σεκιούριτι και δείχνω στους επιβάτες πώς να επικυρώνουν το εισιτήριο, μέχρι που ήρθε ένα κλεφτρόνι, τάχα μου κάνει το δάσκαλο αλλά περιμένει τη στιγμή που θα κλέψει καμιά τσάντα, επίσης, μου πήρε τη δουλειά μου να εξηγώ το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Του λέω «Φύγε!» και με ένα ύφος μου λέει «Όχι!», οπότε κάλεσα το 100 και έφυγε σαν περιστέρι.
Μιλτιάδης Μάνθος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου